21.února 2025
Společnost EDELRID vyzývá majitele sady CABLE COMFORT TRI via ferrata, aby výrobek okamžitě přestali používat a vrátili jej společnosti EDELRID ke kontrole.
POZOR: Používání soupravy via ferrata s vadným otočným kloubem může vést k pádu s fatálními následky.
Při testování kovových součástí trojitého otočného kola byly zjištěny výkyvy v pevnosti.
Společnost EDELRID by ráda zajistila, aby dodávané výrobky nebyly těmito výkyvy ovlivněny.
Používání výrobku musí být okamžitě přerušeno.
Nezávislé testování uživatelem není možné.
Postiženy jsou všechny aktuálně dodávané soupravy až do šarže Y-2024-0364.
Sady Via ferrata „Cable Comfort Tri“ od šarže Y-2024-0384 nejsou ovlivněny.
Sady z dotčených šarží, které již byly námi zkontrolovány, poznáte podle vyraženého kruhu kolem loga „e“ na jednom z plastových krytů, jak je znázorněno níže. Nezkoušené nebo nepostižené sady nemají takový reliéf ani na jednom ze dvou plastových krytů.
Sadu via ferrata prosím neprodleně vraťte společnosti EDELRID.
Pro zajištění bezproblémového procesu je třeba dodržet následující body:
Vyplňte prosím formulář pro vrácení pomocí níže uvedeného odkazu. Formulář lze vyplnit buď digitálně ve formátu PDF, nebo ručně na výtisku.
Poté prosím zaregistrujte zásilku k odeslání pomocí níže uvedeného odkazu.
Pro EU/DE - kromě Velké Británie a Švýcarska
https://www.gls-returns.com/#/m/edelrid-redchili
Vložte prosím sadu (sady) via ferrata spolu s vyplněným formulářem pro vrácení do přepravní krabice, zalepte ji a nalepte vytvořený a vytištěný přepravní štítek zřetelně viditelný na krabici.
Vaše vrácení je nyní připraveno k odeslání a můžete jej odevzdat na místní stanici GLS ve vašem regionu.
1. Došlo k nehodě?
Ne, odchylky byly zjištěny při kontrolách.
2. Kde najdu číslo šarže?
Číslo šarže naleznete na štítku výrobku pohlcovače energie. Nachází se pod záložkou se suchým zipem na zelené kapse pohlcovače energie a je uvedeno v následujícím formátu, např: Y-2024-0364...
3. Mohu provést kontrolu sám?
Ne. všechny sady musí být zaslány ke kontrole společnosti EDELRID.
4. Jakým způsobem společnost EDELRID provádí kontrolu souprav?
Společnost EDELRID vyvinula zkušební postup, pomocí kterého lze každou jednotlivou sadu zkontrolovat na odchylky bez poškození.
5. Jak dlouho trvá, než se mi sada vrátí?
Nejpozději do 14 dnů od odeslání.
6. Kdo hradí náklady na přepravu?
Společnost EDELRID hradí veškeré vzniklé náklady. Další podrobnosti o procesu vrácení naleznete výše v oficiálním dokumentu o stažení zboží z trhu.
7. Jak poznám, že se sada netýká a že již byla otestována?
V dokumentu o stažení z trhu je popsáno označení na plastových krytech otočných kloubů, podle kterého lze zvenčí rychle rozpoznat, zda již byla sada zkontrolována. V případech, kdy byly soupravy vráceny v původním obalu, je na zadní straně obalu kromě označení na jednom z plastových krytů připevněna zelená samolepicí tečka.
8. Co se může stát, když si sadu nenechám zkontrolovat?
Společnost EDELRID nemůže v současné době zaručit bezpečnost dodávaných sad. Sada, která nebyla zkontrolována, může potenciálně způsobit pád s následkem smrti. VŠECHNY soupravy proto musí být zkontrolovány.
9. Na portálu pro registraci přepravy poskytovatele balíkových služeb jsem požádán o číslo objednávky. Co tam mám zadat?
Zadejte prosím libovolné třímístné číslo dle vlastního výběru.
10. Portál pro registraci přepravy se mě ptá na důvod vrácení. Co tam mám vybrat?
V rozevírací nabídce vyberte možnost „Nezadávat důvod“.
EDELRID GmbH & Co. KG
Zákaznický servis
Achener Weg 66
88316 Isny im Allgäu