sloveská verzia

Online rezervační systém chat Alpenvereinu

Rezervujte si chaty online v kteroukoli denní i noční dobu

 

klíč k winterraumu

 

Alpský spolek jde s dobou: kdo si chce rezervovat místo k přespání v chatě Alpenvereinu, může tak učinit nepřetržitě online prostřednictvím online rezervačního systému chat: Tento rezervační systém alpských spolků se již používá na více než 400 chatách v Rakousku, Německu, Švýcarsku a Jižním Tyrolsku.

 

Rezervační systém nejenže usnadňuje hostům chat rezervaci místa k přespání, ale také zlepšuje plánování chatařů. I po provedení rezervace lze rezervaci změnit a v případě potřeby zrušit. Odpovědi na otázky naleznete v níže uvedených často kladených dotazech.

 

Přehled všech chat Alpenvereinu:

 

Do rezervačního systému příslušné chaty se snadno dostanete pomocí vyhledávače chat.

 

 

Jak se mohu zaregistrovat jako host? | Jak je to s dostupností? | Potřebuji pro každou rezervaci kreditní kartu? | Jaké lhůty platí pro zrušení rezervace na chatách?

 

 

Nejčastější dotazy týkající se rezervačního systému Alpenvereinu jsou zodpovězeny ZDE | OHRS FAQ

 

 

 

POZOR, abyste se mohli zaregistrovat jako uživatel, musíte si rezervovat chatu. Přihlašovací údaje pro "mein.alpenverein" a Online rezervační systém (OHRS) NEJSOU propojeny.

 

Dotaz na obsazenost prostřednictvím služby kontroly obsazenosti lůžek

 

S pomocí služby kontroly obsazenosti lůžek si můžete několika kliknutími sestavit vaši túru po chatách a ověřit dostupnost míst na spaní. Chaty, které využívají rezervační systém Alpenvereinu, lze rezervovat přímo.

Pro snadnou správu rezervací se doporučuje registrace, není však nutná. Rezervaci lze provést i jako host.

 

 

FAQ

 

Kde najdu OHRS?

Rezervační kalendář je integrován na domovské stránce příslušné chaty, ve vyhledávači chat a na turistickém portálu alpenvereinaktiv.com. Neexistuje žádná samostatná domovská stránka.

Příklady: Navigace Hüttenfinder (Vyhledávač chat)

Alpenvereinaktiv:

 

Jak se mohu zaregistrovat do systému OHRS?

První registrace probíhá při rezervaci chaty.

Provedete ji tak, že v kroku 2 rezervace vyberete možnost "Host (bez přihlášení)".

V kroku rezervace 3 máte možnost vytvořit si uživatelský účet.

Za tímto účelem zaškrtněte políčko "Uložit mé osobní údaje pro příští rezervaci".

POZOR:

Uživatelé OHRS nejsou propojeni s uživateli "mein.alpenverein".

Na řešení se již pracuje.

 

Kde se mohu přihlásit jako registrovaný uživatel?

Jako registrovaný uživatel se můžete přihlásit prostřednictvím následujícího odkazu:

 

 

Obdržím potvrzení rezervace?

Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-maily za každou rezervaci. V případě potřeby zkontrolujte také složku se spamem.

Potvrzení obdržíte také při každé změně stavu (zrušení rezervace, změna osob nebo data příjezdu).

Tato potvrzení si prosím uschovejte. Prostřednictvím těchto e-mailů lze rezervace také upravovat nebo rušit.

 

Mohu svou rezervaci upravit nebo zrušit?

Rezervaci lze kdykoli upravit nebo zrušit - až do doby, kterou si chata určí.

To lze provést prostřednictvím uživatelského profilu nebo přímého odkazu v potvrzovacím e-mailu.

Zrušení lze provést po vygenerování rezervace kliknutím na tlačítko smazat v dolní části.

 

Je rezervace možná pouze s kreditní kartou?

Pokud se provozovatelé chat rozhodnou aktivovat elektronickou platbu, lze rezervace provádět POUZE kreditní nebo debetní kartou. Tato karta bude využita pouze v případě pozdního zrušení rezervace. viz níže.

Rádi bychom upozornili, že Alpenverein nemůže přijímat žádné rezervace přímo na chatách.

 

Moje kreditní karta není akzeptována, co může být důvodem?

1. Je kreditní karta platná ještě měsíc po pobytu na chatě? Je to nutné v případě zrušení rezervace nebo nedostavení se na chatu.

2. Byl u kreditní karty aktivován postup 3D-Secure?

3. Zkoušeli jste použít jinou kartu? Akceptovány jsou i debetní karty s funkcí kreditní karty.

 

Co je to debetní karta?

Debetní karta je běžná bankomatová karta (=EC karta) s odpovídající funkcí kreditní karty. Banky ji používají k tomu, aby umožnily platit na internetu každému, kdo nemá kreditní kartu. Na zadní straně karty je vytištěno odpovídající číslo, datum platnosti a kontrolní číslice.

 

Bude mi poplatek účtován ihned po provedení rezervace?

Po autorizaci vaší kreditní karty obdržíte SMS s informací, že vám bude strženo 1 €. Tato částka je nutná pouze pro úplnou autorizaci a bude zároveň zrušena.

Tato částka nebude stržena.

Poplatek bude stržen pouze v případě, že storno nebude provedeno včas nebo v případě, že se nedostavíte.

 

Jaké lhůty je třeba dodržet při zrušení?

Vezměte prosím na vědomí, že pro zrušení pobytu na chatách Alpenvereinu klubu neexistuje žádný centrální předpis a že existují regionální rozdíly. Příslušné předpisy ohledně storna se dozvíte při každé rezervaci daného objektu.

Pro dokončení rezervace je nutné akceptovat storno podmínky, které si zde můžete rovněž zobrazit.

 

Existuje možnost plánování vícedenních túr?

Pro tento případ jsme vyvinuli užitečný nástroj. Jedná se o kontrolu lůžek. Zde se můžete dotázat na všechny známé dálkové turistické trasy a vícedenní túry a na první pohled se dozvědět odpovídající dostupnost. Rezervaci pak můžete provést individuálně na konkrétní chatě.

 

 

 

Chata je podle rezervačního systému plně obsazena, co mám dělat?

V takovém případě se můžete později znovu podívat do rezervačního systému nebo přidat své jméno na čekací listinu, pokud by se opět uvolnila místa na spaní. Prosíme, nenavštěvujte chatu bez rezervace nebo bez konzultace se správci chaty. Pouze v nouzových případech, kdy je sestup do údolí nebo zbytek túry z důvodu zranění, vyčerpání, počasí nebo blížící se tmy nepřiměřený, jsou k dispozici nouzová místa na spaní, přestože je chata plně rezervována. Vezměte prosím také na vědomí, že táboření nebo bivakování není povoleno.

Při hledání alternativ k plánované túře nebo termínu může být užitečná kontrola lůžek.

 

Koho mám kontaktovat, pokud dojde k chybě?

V případě jakýchkoli dotazů ohledně vaší rezervace se vždy obraťte nejprve na chatu, kterou jste si rezervovali.

Alpenverein nemůže zpracovávat ani rušit rezervace.